Kurang sihat.

Posted: April 25, 2013 in personal
Tags: , , , , ,

Bismillah. Salam dan selamat sejahtera.

Dunia akhir zaman, cuaca pun jadi tak menentu. Kejap panas kejap hujan, kesihatan badan pun jadi tak menentu (aku saja).

Air hidung ni dah dua hari meleleh, bersin usah di kira, mungkin kalau dihitung rasanya berpuluh kali dalam tempoh dua hari ni. Badan pula panas berapi tapi kalau duduk bawah kipas, gigil macam duduk di kutub utara (agaknya).

Tidur malam yang boleh dikatakan setiap malam berkipas, sudah tidak berkipas untuk dua hari ni. Hurm seksa kalau demam selsema datang menyerang, badan jadi sakit, lenguh seluruh badan. Kepala bila bertemu bantal, lima minit saja terus lena walhal kerja banyak lagi yang menanti.

Seksa juga bila mengenangkan badan yang kurang selesa dan kerja pula berderet-deret minta diselesaikan. Hurmm….

p/s : sakit itu peringatan dari Allah 😉

Advertisements
Comments
  1. prettyswan says:

    i cant stop tersenyum baca…the way you express and describe… casual and funny…get well soon

  2. puterikasih says:

    air idung dah benti meleleh? 😉
    Allah sayangkan kita sebab tu DIA beri peringatan kan 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s