Tarik nafas rasa lemas.

Posted: August 27, 2013 in personal
Tags: , , , ,

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum dan salam 1 dunia (jari telunjuk).

image

Lama-lama sekali baru aku menaip. Selamat hari raya pada semua yang sudi menjengah ke sini. Ampun maaf di pinta manalah tau ada apa-apa yang aku silap, terguris hati dan perasaan kamu yang macam kulit bawang tu (betul ke?) hehe. Pandai cakap ke orang kan? Heh.

Rasa lemas bila tarik nafas, kenapa? Sebabnya ada air dalam hidung. Tarik nafas air tu pun ikut naik ke pangkal hidung. Air apa? Air “cendol” yang aku buat sejak dua hari lepas. Eee geli geleman tekak bila dibayangkan ye! Haha rasakan biar muntah hijau orang yang membaca entri ni..heh

Erm lama dah air “cendol” ni tak buat reunion dalam lubang hidung aku ni. Kali ni tak tau berapa hari la diorang tu berkumpul. Harap-harap tak lama sangat, kurang selesa aku dibuatnya nanti. Biasanya kalau air “cendol” ni buat reunion, tangkap urat dibuatnya. Mulalah rasa sengal-sengal badan. Dengan bersin yang tak sudah-sudah lagi. Aaachimmm!

Nak ke klinik malas, telan air panadol soluble je lah. Harap berkesan dan diorang punya reunion tu bersurai awal. Pergi buat reunion dalam lubang hidung orang lain pula, hehe.

p/s : apa-apa saja lah.

Advertisements
Comments
  1. puterikasih says:

    cendol pun leh buat reunion eh 😛 hehe

    p/s Hai comot yang comel dan bam bam 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s