Trending?

Posted: December 12, 2013 in personal
Tags: , , , ,

Assalamu’alaikum dan selamat sejahtera.

Alkisahnya sedang aku membelek timeline, tiba-tiba terbacalah pasal satu mamat ni yang nama dia trending. Kenapa trending? Heh, soalan bodoh ni sepatutnya di jawab oleh manusia yang mengajukan soalan ni. Dah kalau penuh timeline dengan nama si mamat tu memang tak mustahil lah dia trending.

Yang kamu semua mention nama dia sampai semak timeline tu kenapa? Siap dengan hashtag bagai, dah tu bising pula bila nama mamat tu trending. Yang bash sebut nama, yang troll sebut nama. Kelakar juga makhluk-makhluk Allah ni. Cuba kamu buat tak tahu je dengan apa yang mamat tu buat. Nama dia trending sebab kamu semua yang tak habis-habis mention, hashtag nama dia. Sampai ada yang hang timelinenya. Baka!

Lantak dia lah dia nak mati ke apa ke. Kalau betul dia mati, doakan je lah, sedekah al-fatihah (kalau islam). Kalau dia saja nak glamor, ‘tahniah’ aku ucapkan sebab misi dia untuk menarik perhatian warga ‘burung biru’ dah berjaya, siap trending tu bro. Entah-entah dapat pahala free bro sebab mesti ramai giler yang bash lu kan? Tak ingat punya maki hamun yang aku baca, kahkahkah.

Lu orang maki dia, apa dapat? Sakit hati? Nama dia yang glamor. Kahkahkah

p/s: apa akan jadi kalau mamat tu ada depan mata?

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s