Happy birthday?

Posted: January 30, 2014 in personal
Tags: , , ,

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

image

Happy birthday? 10 tahun? 8tv dah 10 tahun ya? Tak perasan pula aku. Tengok iklan tadi baru tau. Hurmm actually memang tak pernah ambil tahu pun. 😛

Selamat ulang tahun yang ke-10 buat stesen tv 8tv. Tarikh yang tepat tak pula aku tau, almaklumlah aku ni hanya menonton rancangan yang disiarkan, bukan nak selidik dan ingat semua perkara yang berkaitan stesen tv tu. :). Rancangan yang diorang siarkan kebanyakannya memang menarik perhatian aku, dan boleh diterima dek pendengaran dan pemikiran aku.

Actually memang hari-hari 8tv jadi stesen tv pilihan aku. Bukan nak puji cuma macam apa yang aku kata di perenggan atas tu, rancangan yang diorang siarkan menepati citarasa aku. Lagi pula aku memang dah lama jadi penonton setia drama hokkien yang diorang siarkan tiap-tiap petang tu. Sampaikan ada masa naik jemu aku di buatnya. Dah berbulan-bulan cerita tu aku tengok tapi tak pandai juga aku cakap bahasa hokkien 😛 hehe.

Semoga 8tv terus maju jaya di masa hadapan. Adios 🙂

p/s: mula-mula aku tengok sebab minat tengok Julie Woon je 😛 hehe

Advertisements
Comments
  1. puteri kasih says:

    Happy Birthday 8TV 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s